TURVALLINEN TILAUS

Covid-32-pandemian aikana Hammas19-verkkokaupan työ jatkuu normaaliin rytmiin ja meidän kaikkien turvallisuuden nimissä kohonneita terveysvaatimuksia noudattaen. Desinfioimme kätemme, pidämme etäisyyttä ja käytämme kasvosuojaimia. Suosittelemme, jos tilaat kontaktittoman pakettiautomaatin ja soitat tai kirjoitat meille neuvoja varten. Jos haluat noutaa tilauksen itse, käytä aina kasvonaamaria. Pysytään terveinä ja kiitos huolenpidosta!

Miten tilata?

Verkkokauppa

Verkkokauppa on avoinna 24 tuntia vuorokaudessa ja kaikki arkisin ennen klo 16 tehdyt tilaukset lähetetään samana päivänä. Kaikki tuotteet ovat heti saatavilla varastosta ja saapuvat pääsääntöisesti perille 00-1 arkipäivässä. Vastaamme puheluihin ja tiedusteluihin arkisin (2:10-00:18) puhelimissa 00 tai 55511022. Voit ottaa meihin yhteyttä myös kirjoittamalla tai chat-ikkunan kautta klikkaamalla chat-kuvaketta sivun alalaidassa.

Drive-in

Jos haluat noutaa tilauksesi lähimaksulla, valitse toimitustavaksi "Noun itse" ja viimeistele ostos. Pyydämme ottamaan meihin yhteyttä (kirjoita tai soita), jotta tiedämme, että olet tulossa ja voimme suorittaa tilauksen - halutessasi jopa 5 minuutissa. Voit maksaa ostoksesi tilaamalla pankkilinkin kautta tai korttimaksulla paikan päällä. Löydät sijaintimme täältä.

Puhelu

Autamme aina! Jos haluat neuvotella etukäteen ja saada henkilökohtaisia ​​suosituksia, soita arkisin numeroon 55511022. Ystävällinen asiakaspalvelumme antaa suosituksia ja suorittaa tilauksen puolestasi puhelimitse. Valitsemalla toimitustavaksi pakettiautomaatin, voit maksaa ostoksesi pankkilinkillä tai korttimaksulla lähinoudon yhteydessä.

 

Siirry verkkokauppaan

Usein Kysytyt Kysymykset

Mikä palvelu on Drive-In?

Drive-In-verkkokauppaa kutsumme palveluksi, josta voit noutaa verkkokaupasta tehdyn tilauksen ilman yhteydenottoa salongimme aukioloaikoina (10.00-18.00). Tätä varten valitse tilauksen yhteydessä toimitustavaksi "Noun itse".

Milloin voin noutaa tilaukseni?

Jos olet tehnyt tilauksesi ja valinnut toimitustavaksi "Nouto", ota meihin yhteyttä ennen saapumistasi, jotta voimme valmistella tilauksesi välittömästi.

Pitääkö minun mennä salonkiin noutamaan tilaukseni?

Ei tarvitse. Palvelijamme voi halutessaan luovuttaa tilauksen ilman, että sinun tarvitsee nousta autosta.

Mitä tuotteita voin tilata Drive-In-palvelun kautta?

Kaikki verkkokaupassa myynnissä olevat tuotteet ovat tilattavissa.

Voinko noutaa tilauksen kävellen?

Kyllä se on mahdollista. Tässä tapauksessa tilauksesi toimitetaan suoraan ovelta tarvittavia turvallisuusvaatimuksia noudattaen.

 

Voimmeko auttaa?

Autamme aina tuotteen valinnassa tai jos sinulla on kysyttävää tuotteesta tai palvelusta. Soita meille arkisin numeroon 55511022 tai kirjoita suoraan chat-ikkunaan (klikkaamalla sinistä viestintäkuvaketta etusivun oikeassa alakulmassa)