TAKUU
Mitä tehdä, jos sähköhammasharja lakkaa toimimasta oikein?
Päivittäinen huolto on välttämätöntä, jotta sähköhammasharjasi toimii sujuvasti ja pysyy esteettisenä. Muista lukea käyttöohje ja perehtyä hammasharjan käyttöön ja hoitoon. Alta löydät suosituksemme sähköhammasharjan hoitoon ja vastaukset useimmin kysyttyihin kysymyksiin.
Kaikesta huolimatta hammasharja voi yhtäkkiä toimia väärin. Haluamme, että tällainen epämiellyttävä tilanne ratkaistaan stressittömästi, nopeasti ja mukavasti. Jos hammasharjaa käytettäessä tapahtuu virhe eikä se enää toimi oikein, ota yhteyttä meihin tai huoltokeskukseen saadaksesi apua. Voit myös ottaa yhteyttä suoraan valtuutettuun huoltokeskukseen 2 vuoden kuluessa ostopäivästä. Jos olet ostanut laitteellesi myös myyntitakuun pidennyksen enintään 3 vuodeksi, sinun tulee ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme viimeisen vuoden aikana (ks. Myyntiehdot kohta 9).
Online-apu - usein kysytyt kysymykset
Olemme koonneet tähän vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin, joista on apua, jos sähköhammasharjasi ei enää toimi oikein. Lisäksi täältä löydät myös valtuutettujen huoltokeskusten yhteystiedot ja vinkkejä yksinkertaisten ongelmien ratkaisemiseen. Jos sinulla on kysymyksiä, joihin ei tällä hetkellä löydy vastausta täällä, odotamme aina soittoasi tai kirjettäsi ja autamme sinua mielellämme.
Ota yhteyttä meihin tai valtuutettuun huoltoliikkeeseen, jos:
– akun kestossa tapahtuu merkittävä muutos;
– käynnistyspainike lakkaa toimimasta;
– jokin toiminto ei toimi;
– tärinä ei ole enää sama kuin ennen;
– kahva antaa huomattavasti kovempaa ääntä;
– muu tunnistettava virhe kahvan toiminnassa normaaliin verrattuna;
– kahva kytkeytyy päälle tai pois päältä.
Ennen kuin otat yhteyttä valtuutettuun huoltoon, ole hyvä ja valmistele:
– ostoa todistava asiakirja (myyntilasku paperilla tai PDF-muodossa)*
– virheen kuvaus, ongelma
– yhteystietosi
– laite on puhdistettava etukäteen
* - Jos olet valinnut tilauksesi yhteydessä ostolaskujen säilytyspalvelun (vastaava huomautus tilausvahvistuksessa), ilmoita siitä meille.
Jokainen takuutapaus perustuu ostolaskuun ja sinun tulee toimittaa se meille tai huoltoon paperilla tai PDF-muodossa. Siinä tapauksessa, että et tilannut ostoksesi yhteydessä "Ostolaskun digisäilytys takuuksi" -palvelua (tämä tarkoittaa, että Hammas32 tallentaa puolestasi ostolaskun takuuta varten ja esittää sen sinulle) tai et enää sinulla on ostolasku, voimme silti auttaa sinua. Jos ostosta on kulunut alle 2 vuotta (lisätakuun tapauksessa enintään 3 vuotta) ja haluat palauttaa hammasharjasi takuun piiriin, voit Hammas32-verkkokaupassa "Lisävarusteet" -kategoriassa tilata palvelu nimeltä "Ostolaskun palautus takuuaikana". Tätä palvelua suoritettaessa vaaditaan, että asiakkaan antamat tiedot vastaavat 100 % hammasharjaa ostettaessa annettuja tietoja. Tämän lisäpalvelun tilaamista Hammas32 käsittelee lausuntona ja suostumuksena tietojen käsittelyyn, jonka perusteella meillä on oikeus löytää aiempi ostolaskusi arkistoidusta tietokannasta ja esittää se sinulle. Palvelu on tilattava erikseen jokaista takuutapausta varten. Tilanteesta riippuen Hammas32 voi pyytää sinulta lisätietoja, kuten kopion maksumääräyksestä.
Huomaa, että takuu ei kata fyysisiä vaurioita (mukaan lukien käytön aiheuttamat naarmut, vesivahingot, värimuutokset jne.), sertifioimattomien lisävarusteiden käyttöä laitteen kanssa eikä laitteen käyttötarkoitusta (mukaan lukien hammasharjan pudottaminen, korkea alhainen lämpötila jne.) ja hammasharjan päiden normaali kuluminen. Tarvittaessa valtuutettu huolto voi tehdä tarkemman diagnoosin.
Alta löydät valtuutetun Philips-huoltokeskuksen, johon voit halutessasi pyytää apua. Suosittelemme myös soittamaan palvelupisteeseen etukäteen ennen vierailua.
Oluline-tiedot
Philips Sonicare ProtectiveClean, Philips Sonicare ExpertClean -sarja (HX6800, HX6806, HX9691, HX9631, HX8331) ja DiamondClean 9000 -sarja (HX9914/57, HX9911/29, H9911/94, H9911/13, 9911X -GOLD, HX9911-BLACK) sähköhammasharjat ongelmien sattuessa ota yhteyttä suoraan Hammas32:n asiakaspalveluun kohti Löydät yhteystietomme täältä.
TALLINNA
Speleta AS
Pärnu mnt 137, Tallinna, Viro 11314
Puhelin 640 5074 (perjantaisin klo 9-00)
info@etsc.ee
Mikäli et pääse itse käymään huoltoliikkeessä tai takuun täyttäminen huoltoliikkeessä osoittautuu mahdottomaksi (tuotetta ei korjata tai vaihdeta), on aina mahdollisuus lähettää hammasharjasi p. lähettipalvelun (mutta ota etukäteen yhteyttä valitsemaasi palveluun) tai palauta tuote meille. Kirjoita yhteystietosi selkeästi pakkaukseen, lisää laatikkoon kuvaus virheestä ja pakkaa hammasharja huolellisesti ja turvallisesti niin, että se kestää kuljetuksen. Jos kuitenkin tarvitset apua yhteydenotossa palveluun tai sinulla on kysyttävää, ota meihin yhteyttä, niin autamme sinua.
Tiedot päivitetty viimeksi 18.
Alta löydät valtuutetun Oral-B-huoltokeskuksen, johon voit halutessasi ottaa yhteyttä. Suosittelemme myös soittamaan palvelupisteeseen etukäteen ennen vierailua.
Speleta AS
Pärnu mnt 137, Tallinna, Viro 11314
Puhelin 640 5074 (perjantaisin klo 9-00)
info@etsc.ee
Tuotteen voi lähettää Tallinnaan Omniva Akadeemia Coop -pakettiautomaattiin sovittaessa etukäteen vastaanottajan kanssa puhelimitse tai sähköpostitse. Liitä mukaan virheen kuvaus, yhteystietosi ja lasku oston ja takuun vahvistamiseksi.
Mikäli et pääse itse käymään huoltokeskuksessa tai takuun täyttäminen huoltokeskuksessa osoittautuu mahdottomaksi (tuotetta ei korjata tai vaihdeta), on aina mahdollisuus lähettää hammasharjasi kuriirin välityksellä ( mutta ota etukäteen yhteyttä valitsemaasi palveluun) tai palauta tuote meille. Kirjoita yhteystietosi selkeästi pakkaukseen, lisää laatikkoon kuvaus virheestä ja pakkaa hammasharja huolellisesti ja turvallisesti niin, että se kestää kuljetuksen. Jos kuitenkin tarvitset apua yhteydenotossa palveluun tai sinulla on kysyttävää, ota meihin yhteyttä, niin autamme sinua.
Yhdellä yleisimmistä syistä voi olla yksinkertainen ratkaisu - nimittäin jos lataat hammasharjaa kylpyhuoneessa, siellä olevat pistokkeet on yleensä kytketty valoon - jotta hammasharja lataa akkua, tulee valon palaa. Jos se ei auta, vakavampi syy voi olla sen sijaan vesivahinko. Tämä voidaan estää huollolla - suosittelemme irrottamaan suuttimen jokaisen pesun jälkeen ja puhdistamaan tahnan, muuten tahna syö tiivisteen läpi ja vettä pääsee sisään. Jälkimmäisessä tapauksessa sinun tulee ottaa yhteyttä huoltokeskukseen.
Suosittelemme kokeilemaan ensin yhtä pidempää latausta – vähintään 24 tuntia. Yritä sitten nähdä, onko akun käyttöikä parantunut. Huomioithan, että sähköhammasharjojen akun käyttöikä (1-3 viikkoa) lasketaan laboratorio-olosuhteissa, joissa yksi henkilö käyttää hammasharjaa kahdesti päivässä (aamulla ja illalla) 2 minuutin ajan. Jos akun pidempi lataaminen ei tuota tuloksia, ota yhteyttä huoltokeskukseen.
Yksittäisissä tilanteissa voi käydä niin, että varaosien puutteen tai logististen syiden (esim. kohtuuttoman pitkän odotusajan) vuoksi valtuutettu huoltoliike ei voi korjata ongelmallista hammasharjaa tai vaihtaa sitä uuteen. Tässä tapauksessa pyydämme sinua noutamaan hammasharjasi palvelukeskuksesta ja lähettämään sen suoraan meille. Hammasharjan voi lähettää turvallisesti pakattuna "Raudalu Konsumin" Smartpostiin, Omnivaan tai DPD:n pakettiautomaattiin - muista lisätä yhteystietosi ja virheen kuvaus oikein. Laita yhteyspuhelinnumeroksi 567 54 882.
Philips Sonicare Protective Clean ja Philips Sonicare ExpertClean -sarja (HX6800, HX6806, HX9691, HX9631) sähköhammasharjat, ota yhteyttä suoraan asiakaspalveluumme. Löydät yhteystietomme täältä.
Yleensä tämä johtuu siitä, että hammasharjaa ei ole huollettu kunnolla - eli harjauksen jälkeen syljestä ja hammastahnasta tehty vaahto on päässyt käynnistyspainikkeen väliin. Jatkuvasti juuttumalla sisään ja kovettumalla se tekee lopulta käynnistyspainikkeen liikkumisen mahdottomaksi ja painike ei enää toimi oikein. Kotiratkaisuna voit kokeilla kahvan ja nappiosan huuhtelua haalealla vedellä puristavin liikkein pestäksesi pois sinne kertyneen lian. Jos tämä ei auta, ota yhteyttä meihin tai huoltoliikkeeseen maksullista huoltoa varten.
Sinun tulee ensin käynnistää uudelleen puhelin, johon haluat liittää hammasharjan. Varmista sitten, että Bluetooth on aktivoitu puhelimessasi. Jos puhelin ei vieläkään muodosta yhteyttä, sähköhammasharja on käynnistettävä uudelleen (käynnistetään uudelleen, käynnistetään uudelleen). Käynnistä Philips Sonicare sähköhammasharja uudelleen seuraavasti: 1. Aseta kahva laturiin (laturin on oltava kytkettynä). 2. Paina ja pidä painettuna molempia painikkeita samanaikaisesti (käynnistyspainike ja voimakkuuspainike) vähintään 2 sekuntia. 3. Kuulet 3 piippausta ja akun merkkivalo vilkkuu vihreänä. Käynnistä Oral-B sähköhammasharja uudelleen painamalla virtapainiketta 10 sekunnin ajan, kunnes kaikki merkkivalot välähtävät kahdesti samanaikaisesti. Irrota lopuksi hammasharja puhelimesta: Asetukset – Bluetooth – Omat laitteet – paina infopainiketta ja sitten "Unohda tämä laite". Käynnistä sitten puhelin uudelleen. Jos ongelma ei ratkea, ota yhteyttä huoltokeskukseen.
Hammasharjan* käyttöä ja hoitoa koskevat suositukset:
*suositukset perustuvat omaan kokemukseemme, eivätkä välttämättä sovellu kaikille käyttäjille.
Oluline-tiedot
Philips Sonicare ProtectiveClean, Philips Sonicare ExpertClean -sarja (HX6800, HX6806, HX9691, HX9631, HX8331) ja DiamondClean 9000 -sarja (HX9914/57, HX9911/29, H9911/94, H9911/13, 9911X -GOLD, HX9911-BLACK) sähköhammasharjat Ongelmatilanteissa ota yhteyttä suoraan Hammas32:n asiakaspalveluun. Löydät yhteystietomme täältä.