MYYNTIEHDOT

1. Myyntiehdot

1.1. Myyntiehdot koskevat tavaroiden ja palveluiden ostoa Hammas32 verkkokaupasta www.hammas32.ee.
1.2. Näiden myyntiehtojen lisäksi verkkokaupasta ostettaessa syntyviä oikeussuhteita säätelevät velkaoikeuslaki (jäljempänä VÕS), kuluttajansuojalaki (jäljempänä TKS) ja muu asiaa koskeva lainsäädäntö. Viron tasavalta.
1.3. Hammas32 pidättää oikeuden tehdä muutoksia ja lisäyksiä myyntiehtoihin ilman erillistä ilmoitusta.
1.4. Verkkokaupan tuotteiden kuvat ovat havainnollistavia ja voivat poiketa todellisista tuotteista.
1.5. Verkkokaupan tuotteiden kuvauksissa voi olla tahattomia virheitä.
1.6. Hammas32:lla on oikeus perua verkkokaupan kautta solmittu myyntisopimus ilman sanktioita (lisäselityksiä antamatta) ja olla toimittamatta tilattua tavaraa tai olla toimittamatta palvelua seuraavissa tapauksissa: a) tavara on loppunut varastosta; b) tuotteen hinta tai ominaisuudet on esitetty verkkokaupassa virheellisesti järjestelmävirheen vuoksi; c) jos asiakas ei täytä Hammas32:n asettamia ehtoja. Mikäli Hammas32 ei pysty täyttämään tilausta, Hammas32 ottaa yhteyttä asiakkaaseen ja palauttaa maksetun ostosumman viimeistään 7 arkipäivän kuluessa (jos asiakas on maksanut tavaran).

2. Hinnat

2.1. Kaikki Hammas32 verkkokaupassa näkyvät hinnat ovat euroissa (EUR) ja sisältävät sovellettavan arvonlisäveron 22 %.
2.2. Kuljetuskulut lisätään hintaan asiakkaan valitseman toimitustavan mukaan (paitsi kampanjat tai kupongit).
2.3. Hinnat ovat voimassa tilauksen tekemisestä siihen asti, kun tilauksen maksuaika päättyy (3 päivää tilauksen tekemisestä).
2.4. Tilausten maksamiseen asiakkaalla on mahdollisuus valita maksutapa: a) käteisellä tavaran vastaanottaessa; b) pankkisiirrolla laskun perusteella; c) pankkilinkki tai d) osamaksusopimus.
2.5. Pankkilinkillä maksettaessa Hammas32 siirtää maksua varten tarvittavat henkilötiedot valtuutetulle käsittelijälle (esim. Montonio Finance UAB ja Maksekeskus AS).

3. Tilauksen muodostaminen

3.1. Lisää haluamasi tuote ostoskoriin painamalla "Lisää ostoskoriin" -painiketta.
3.2. Nähdäksesi ostoskorin sisällön, valitse sivuston oikeasta yläkulmasta "Ostoskori".
3.3. Suorittaaksesi tilauksen, valitse tuotteille sopiva toimitustapa ja paina "Maksa". Voit valita sopivan pakettiautomaatin seuraavassa vaiheessa.
3.4. Kun olet valinnut kuljetustavan ja määränpään, täytä vaaditut tietokentät tiedoillasi.
3.5. Tietojen syöttämisen jälkeen valitse sopiva maksutapa.
3.6. Vahvista tilaus valitsemalla vaihtoehto "Hyväksyn tietosuoja- ja myyntiehdot" ja sitten "Teen tilauksen ja maksan".
3.7. Hammas32 verkkokaupassa tehdyt tilaukset käsitellään arkisin klo 10.00-16.00. Tilauksen valmistelu kuljetukseen voi kestää jopa 24 tuntia.
3.8 Arkipyhinä tehdyt tilaukset valmistuvat seuraavana arkipäivänä, ellei toisin ilmoiteta.

4. Myyntisopimuksen voimaantulo

4.1. Myyntisopimuksella Hammas32 sitoutuu luovuttamaan olemassa olevan, valmistetun tai tulevaisuudessa hankitun tavaran asiakkaalle ja mahdollistamaan omistusoikeuden siirtymisen asiakkaalle.
4.2. Asiakas sitoutuu maksamaan Hammas32:lle tavarasta laskussa olevan summan ja ottamaan vastaan ​​tilatut tavarat.
4.2. Tilaukset, joita ei ole maksettu, peruutetaan 3 arkipäivän kuluttua tilauksesta, ellei toisin ole sovittu.
4.3. Myyntisopimus astuu voimaan, kun asiakkaan maksu on saapunut Hammas32 kassalle tai pankkitilille (myös osamaksusopimuksen solmimisen jälkeen).

5. Toimitus

5.1. Myyntisopimuksen tultua voimaan tilatut tavarat voidaan vastaanottaa seuraavilla tavoilla:
5.1.1. Kuriiriyhtiö toimittaa tavarat tilauksessa ilmoitettuun osoitteeseen;
5.1.2. Tavarat toimitetaan tilauksen yhteydessä asiakkaan valitsemaan Smartpostiin, Omnivaan tai DPD-pakettiautomaattiin (lue lisää "liikenne');
5.1.3 Tavarat voidaan noutaa Raen kunnasta, Põdra tee 17, Uuesalus, etukäteen sovittaessa.
5.2. Tilaukset saapuvat pääsääntöisesti perille Virossa 2-7 työpäivän kuluessa, Suomessa 3-10 arkipäivän kuluessa myyntisopimuksen voimaantulosta. Tilattaessa Suomeen toimitustapa on Itella / Smartpost -pakettiautomaatti.
5.3. Poikkeustapauksissa Hammas32 pidättää oikeuden toimittaa tilatut tavarat 45 kalenteripäivän sisällä.
5.4. Mikäli asiakas on vahingossa valinnut toimitukseen väärän pakettiautomaatin ja paketti palautetaan tai asiakas haluaa paketin ohjattavan toiseen pakettiautomaattiin, peritään kertaluonteinen palvelumaksu 9,90 euroa (sis. ALV), josta Hammas32 myöntää erillisen laskun asiakkaalle maksamisesta. Mikäli paketti lähetetään uudelleen (esim. asiakas ei ole ottanut tilausta pois pakettiautomaatista ajoissa), peritään kertaluonteinen palvelumaksu 5,90 euroa.
5.4. Verkkokaupassa näkyvät toimitusehdot ovat voimassa tilauksen maksuhetkestä.
5.5 Asiakkaan tulee olla ahkera, valita haluamansa pakettiautomaatti ja toimittaa oikeat ja voimassa olevat tiedot tilausta tehdessään.
5.6. Hammas32 ei vastaa tavaroiden toimituksen viivästyksistä, epäonnistumisista tai keskeytyksistä, jos ne johtuvat olosuhteista, joihin Hammas32 ei voinut vaikuttaa tai ennakoida.

6. Peruuttamisoikeus

6.1. Tilauksen saatuaan asiakkaalla on oikeus peruuttaa verkkokaupassa solmittu sopimus 30 päivän kuluessa. Peruuttamisoikeus ei koske oikeushenkilöitä.
6.2. Peruuttamisoikeus ei koske tuotteen toimittamista suljetussa pakkauksessa, joka ei ole terveydellisistä tai hygieniasyistä soveltumaton palauttamiseen ja jos tuote avataan toimituksen jälkeen ja muussa Listattu VÚS §53:ssa ehdot (paitsi valmistajan järjestämät kampanjat, joihin Hammas32 osallistuu).
6.3. Palautettavan tuotteen tulee olla täydellinen ja täydellinen. Jos tuote on ostettu osana kampanjaa, jossa tuotteeseen on lisätty toinen tuote (tai tuotteet), myös nämä tuotteet on palautettava.
6.4 Asiakkaan tulee varmistuakseen tavaroiden luonteesta, ominaisuuksista ja toimivuudesta käsitellä ja käyttää tuotetta vain niin kuin hän normaalisti saa tehdä fyysisessä myymälässä. Jos tuotetta on käytetty muuhun tarkoitukseen kuin on tarpeen yllä olevan luettelon toimittamisen varmistamiseksi tai tuotteessa on käytön, kulumisen merkkejä, Hammas32:lla on oikeus alentaa palautettavaa ostosummaa oston alenemisen mukaisesti. tavaroiden arvo. Koko ostosumman palauttamiseksi tuotteen tulee olla alkuperäisessä pakkauksessaan ja käyttämätön.
6.5. Tavaran palauttamiseksi sinun tulee täyttää Hammas32-sivulla oleva tavaranpalautuslomake (PDF) tai toimita vapaamuotoinen peruuttamisilmoitus tavaran ostosta ja lähetä se osoitteeseen info@hammas32.ee viimeistään 30 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta. Tuotteen palautuskulut maksaa ostaja, ellei palautuksen syynä ole se, että tuote ei vastaa tilattua.
6.6. Asiakkaan on palautettava tavara 14 päivän kuluessa hakemuksen jättämisestä tai todistettava kirjallisesti, että hän on luovuttanut tavarat kuljetusyritykselle määrätyn ajan kuluessa (anna seurantanumero).
6.7. Palautetun tavaran vastaanotettuaan Hammas32 palauttaa ostajalle välittömästi, mutta viimeistään 14 päivän kuluessa peruuttamisilmoituksen vastaanottamisesta, kaikki ostajalta sopimuksen perusteella saamat maksut. Hammas32 voi kieltäytyä palautuksesta, kunnes se on vastaanottanut sopimuksen kohteena olevan tavaran tai kunnes ostaja on toimittanut todisteet palauttaneensa tavaran sen mukaan, kumpi tapahtuu ensin.
6.8 Kaikki kulut, jotka aiheutuvat suoraan tavaroiden nostamisesta, ovat asiakkaan maksettavina. Mikäli asiakas on valinnut halvinta toimitustapaa kalliimman toimitustavan, Hammas32:n ei tarvitse palauttaa tavanomaisen toimitustavan hintaa ylittävää hintaa.
6.9 Hammas32:lla on oikeus vetäytyä kaupasta ja vaatia asiakkaalta tavaran palautus, jos tavaran hinta verkkokaupassa oli virheen vuoksi huomattavasti alhaisempi kuin tavaran todellinen markkinahinta.

7. Ylivoimainen este

7.1. Hammas32 ei vastaa asiakkaalle aiheutuneista vahingoista tai tavaran toimituksen viivästymisestä, jos vahinko tai tavaran toimituksen viivästyminen johtuu olosuhteista, joihin Hammas32 ei voinut vaikuttaa tai ennakoida.

8. Henkilötietojen käsittely

8.1. Hammas32 verkkokaupasta tilattaessa sovellettavat henkilötietojen käsittelyperiaatteet löydät täältä - Tietosuojakäytäntö.
8.2. Asiakas antaa verkkokaupassa vastaavalla vahvistuksella Hammas32:lle oikeuden kerätä ja käsitellä henkilötietoja (nimi, yhteyspuhelinnumero, paketin toimitus- ja/tai kotiosoite, sähköpostiosoite) sekä välittää henkilötietoja logistiikkakumppaneille tavaroiden toimittaminen.
8.3 Hammas32:lla on oikeus käyttää asiakkaan yhteystietoja tärkeiden tietojen välittämiseen.
8.4 Asiakkaalla on oikeus milloin tahansa kieltää henkilötietojensa kerääminen ja käyttö, ellei se ole tarpeen sopimuksesta johtuvan vaateen perimiseksi tai tavaran toimittamiseksi.
8.5 Salattu tietoliikenne pankkien ostoksia maksettaessa varmistaa henkilökohtaisten pankkitunnuksien turvallisuuden, eikä Hammas32 myöskään pääse niihin käsiksi.
8.6. Asiakkaalla on oikeus pyytää Hammas32:lta kirjallisesti asiakastietojensa poistamista verkkokaupan järjestelmästä.

9. Vaatimuksen jättämismenettely

9.1. Hammas32 vastaa asiakkaalle myytyjen tavaroiden sopimusehtojen vastaisuudesta tai virheistä, jotka ilmenevät 2 vuoden (lisätakuun tapauksessa 3 vuoden sisällä) tavaran toimituksesta. Oikeushenkilöille sallimme kolmen kuukauden hakemuksen jättämisajan.
9.2. Asiakkaalla on oikeus reklamoida toimitettua tuotetta kahden vuoden ajan (lisätakuun tapauksessa kolme vuotta) esittämällä ostolasku paperilla tai digitaalisesti (esim. PDF-tiedostona). Mikäli tuote on viallinen, tulee Hammas32:een olla yhteydessä kahden kuukauden kuluessa sen havaitsemisesta. Ilmoitus tavaran virheestä tulee lähettää sähköpostiosoitteeseen info@hammas32.ee. Mikäli asiakas ei ilmoita tavaran virheestä tässä kohdassa mainitussa ehdoissa ja määräajassa, Hammas32 vapautuu vastuusta tavaran virheestä.
9.3. Myyntitakuun pidentäminen 3 vuoteen on Hammas32:n tarjoama palvelu, jossa laitteelle myönnetään lisätakuu 3. vuonna seuraavin ehdoin: 1) asiakas on ostanut lisätakuun yhdessä uuden sähköhammasharjan kanssa; 2) lisätakuu koskee yhtä laitetta, ts. jos tilauksessa on useita laitteita, koskee vain yhtä, josta asiakas ilmoittaa Hammas32:lle kirjallisesti 2 vuoden sisällä 3) muille samaan tilaukseen kuuluville laitteille on mahdollista ostaa lisätakuu tilauksen yhteydessä ja erillisellä sopimuksella Hammas32:n kanssa, josta Hammas32 toimittaa lisälaskun 4) mikäli lisätakuu on olemassa, asiakkaalla on oikeus kääntyä Hammas3:n puoleen vain 32. vuoden aikana virhetilanteissa ja palauttaa tuotteen Hammas32:lle korjattavaksi tai vaihdettavaksi kerran veloituksetta (Hammas32 lähettää asiakkaalle pakkaustarran palautusta varten) 5) mikäli tuotetta ei korjata, Hammas32 vaihtaa tuotteen vastaavaan oman harkintansa mukaan (eli tuote on mahdollisimman samankaltainen) toiminnoilla ja ominaisuuksilla sekä hintaluokalla) ja ilmoittaa siitä asiakkaalle 6) Hammas32 vastaa tuotteen palauttamisesta asiakkaalle 7) mikäli asiakas rikkoo lisätakuun ehtoja, Hammas32 vapautetaan velvollisuudesta tarjota ja täyttää lisätakuu.
9.4 Ostolaskun palautus takuuaikana on Hammas32:n tarjoama maksullinen lisäpalvelu oston jälkeen. Tämän lisäpalvelun tilaamista Hammas32 käsittelee lausuntona ja suostumuksena tietojen käsittelyyn, jonka perusteella Hammas32:lla on oikeus löytää asiakkaan aiempi ostolasku arkistoidusta tietokannasta ja esittää se asiakkaalle takuuasian käsittelyä varten. Palvelu on tilattava erikseen jokaista takuutapausta varten. Tilanteesta riippuen Hammas32 voi pyytää sinulta lisätietoja, kuten kopion maksumääräyksestä. Tätä palvelua suoritettaessa vaaditaan, että asiakkaan antamat tiedot vastaavat 100 % hammasharjaa ostettaessa annettuja tietoja. Palvelun voi tilata vain takuuaikana.
9.5 Jos tuotteessa ilmenee virhe, tuotteen käyttö on lopetettava välittömästi, vaikka toimitettu tuote eroaisi tilatusta tuotteesta, josta asiakas sitoutuu ilmoittamaan välittömästi, kuitenkin viimeistään kahden kuukauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. .
9.6. Hammas32 vastaa tavaran vaatimustenvastaisuudesta ja virheistä, jotka ilmenevät 2 vuoden (lisätakuun tapauksessa 3 vuoden) kuluessa tavaran luovuttamisesta asiakkaalle seuraavasti:

- kahdentoista ensimmäisen kuukauden aikana tavaran toimitushetkestä oletetaan, että tavaran virhe oli olemassa jo tavaran toimitushetkellä, joten Hammas32 vastaa tavaran laadun osoittamisesta.
- Kun tavaran toimitushetkestä on kulunut XNUMX kuukautta, on asiakkaalla velvollisuus osoittaa tavaran laatuvirhe.

9.7 Hammas32 ja asiakas sopivat viallisen tavaran korjaamisesta tai vaihtamisesta. Tuote korjataan tai vaihdetaan mahdollisimman pian. Asiakas vastaa tuotteen kuljetuskustannuksista Hammas32:een tai palvelukeskukseen.
9.8 Hammas32 ei vastaa asiakkaan virheestä johtuvista tavaran virheistä, jotka ovat syntyneet tavaran virheellisestä varastoinnista tai käytöstä,
9.9. Mikäli tavarassa ilmenee virheitä tai virheitä, reklamaatio tulee lähettää sähköpostiosoitteeseen info@hammas32.ee, jossa mainitaan lähettäjän nimi, yhteyspuhelinnumero, tilausnumero sekä tarkin ja asiaankuuluvin kuvaus. Tavaran vaatimustenvastaisuudesta tai puutteellisuudesta on ilmoitettava.
9.10. Vaatimus tavaran vaatimustenvastaisuudesta tai virheiden havaitsemisesta on tehtävä välittömästi, mahdollisimman pian tavaran virheen havaitsemisen jälkeen.
9.11. Kaikki reklamaatiot käsitellään ja asiakkaaseen ollaan yhteydessä mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 15 kalenteripäivän kuluessa reklamaation vastaanottamisesta.
9.12. Asiakkaalla on oikeus ehdottaa Hammas32:lle kauppahinnan alennusta tai irtisanoa sopimus ja pyytää tavarasta palautusta, jos Hammas32 ei pysty korjaamaan tai vaihtamaan tavaraa tai tavaran korjaaminen tai vaihtaminen epäonnistuu.

10. Asiakkaan oikeus valittaa kuluttajavalituslautakunnalle

10.1. Jos Hammas32 on kieltäytynyt ratkaisemasta asiakkaan valitusta tai asiakas ei ole samaa mieltä vähintään kahdesta Hammas32:n ehdottamasta ratkaisusta ja katsoo, että asiakkaan oikeuksia on loukattu merkittävästi tai asiakkaan etuja on loukattu, asiakas voi tehdä valituksen Kuluttajalle Valituslautakunta kuluttajansuoja- ja teknisen valvonnan viraston kautta. Asiakas voi tehdä valituksen itse tai kirjallisen edustajansa välityksellä. Toimitetaan kuluttajansuoja- ja teknisen valvonnan toimikunnan tiedot nettisivulla, Euroopan unionin jäsenmaissa ilmenevien ongelmien ratkaisemiseksi ota yhteyttä Euroopan unionin kuluttajaneuvontakeskukseen nettisivulla.

Verkkokaupan www.hammas32.ee (jäljempänä Hammas32) omistaja on Screensale OÜ (rekisteritunnus 11558662), joka sijaitsee osoitteessa Põdra tee 17, Uuesalu kylä Rae vald 75331. Löydät tarkat yhteystietomme täältä. Viimeksi muokattu 18.05.2023