Kokeile Philips Sonicare sähköhammasharjaa 30 päivän ajan

Haluaisitko kokeilla uutta Philips Sonicare sähköhammasharjaa, mutta et ole varma, sopiiko se sinulle? Tällä hetkellä saat 30 päivän rahat takaisin -takuun, jos tilaat Philips Sonicare sähköhammasharjan ja osallistut valmistajan kampanjaan. Jos et ole tyytyväinen Philips Sonicare -hammasharjaan tai sen tuloksiin (kyllä, tämä tarkoittaa, että voit kokeilla hammasharjaa rauhallisesti), voit palauttaa ostoksesi alkuperäisessä pakkauksessa 30 päivän kuluessa ja saada täyden hyvityksen. Tutustu kampanjatuotteisiin ja -ehtoihin alta ja löydä uusi suosikkisi!

Kampanjan toteuttaa Philips Baltic SIA ja se on voimassa Hammas32-verkkokaupassa 01.-31 tai niin kauan kuin kampanjatuotteita riittää. Lue alla olevat ehdot.

Kampanjatuotteet
Asiakaspalvelu

Autamme mielellämme!

Jos haluat apua valinnassa tai lisätietoja, soita meille arkisin klo 10-18 puhelimitse 55511022 tai kirjoita suoraan chat-ikkunaan (klikkaamalla sinistä viestintäkuvaketta sivun oikeasta alakulmasta ) ja autamme sinua mielellämme!

Kampanjan ehdot

Osana kampanjaa asiakkaalla on mahdollisuus tehdä tilaus Hammas32-verkkokaupassa seuraavin ehdoin:

1. Kampanja on voimassa Hammas32 verkkokaupassa ja salongissa, 01.01.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59.

2. Kampanjaan osallistuvat seuraavat mallit:
Prestige 9900 - HX9992/11, HX9992/12;

DiamondClean - HX9914/55, HX9914/57, HX9392/39, HX9334/41, HX9332/04, HX9312/04, HX9362/67, HX9372/04, HX9352/04, HX9394/40, H9917/88, 9917 /89 , HX9911/84, HX9911/88, HX9911/09, HX9911/29, HX9911/27

DiamondClean Smart - HX9912/18, HX9954/57, HX9924/47, HX9924/17, HX9924/07, HX9903/13, HX9903/03, HX9901/63, HX9901/43, HX9901/13, HX9901/03/XNUMX

ProtectiveClean - HX6888/90, HX6888/89, HX6877/68, HX6877/34, HX6877/29, HX6871/47, HX6870/47, HX6859/68, HX6859/34, H6859/29, H6857/35, 6856 /17 6851 . HX 29/ 6850, HX47/6836, HX24/6809, HX35/6807, HX04/6803, HX04/6802, HX35/6801, HX04/6800, HX35/6800, HX63/6800, HX87/6806, HX03/6807, H24/6807

Sarja 3100 – HX3671/13, HX3671/14, HX3675/13, HX3675/15, HX3673/11, HX3673/13, HX3673/14

Sarja 2100 - HX3651/12, HX3651/13

EasyClean - HX6511/35, HX6511/50

Aloitetaan sarja - HX6232/41, HX6212/87, HX6212/88, HX6212/89, HX6212/90

Lapset – HX6321/04, HX6322/04, HX6352/42

Power Flosser - HX3806/31, HX3806/33, HX3826/31, HX3826/33, HX3904/30, HX3911/40

AirFloss - HX8432/03, HX8331/01, HX8211/02

Sarjat – HX8494/01, HX8494/03, HX8491/03, HX8491/01, HX8492/46, HX8492/48, HX8443/71, HX8424/30, HX3886/41, HX3886

3. 30 päivän rahat takaisin -takuu koskee tuotteita, jotka on ostettu 01.01.2024-31.12.2024 ja on rekisteröity näiden kampanjaehtojen kohdan 7 mukaisesti.

4. Kampanjan aikana ei voi käyttää muita alennuksia tai kuponkeja, paitsi "PAKIMAAT".

5. Kampanja on tarkoitettu vain yksittäisille kuluttajille, eikä se koske juridisia henkilöitä eikä vähittäismyyjiä tai tukkukauppiaita. Jos asiakas on ostanut tuotteen osamaksulla tai leasingsopimuksella, tämä kampanja ei ole voimassa.

6. Enintään yksi palautushakemus voidaan esittää henkilöä kohden.

7. Viimeistään 30 päivän kuluessa ostoksen tekemisestä tuote tulee rekisteröidä www.philips.ee/sonicare verkkosivulla ja lisätä ostoasiakirja (skannattu tai valokuvattu), etu- ja sukunimi, puhelinnumero, sähköpostiosoite osoite ja pankkitilin numero, jotka osoittavat ostopäivän ja -paikan.

6. Kampanjatuotteen rekisteröinnin yhteydessä on ilmoitettava rekisteröintilomakkeessa, että haluat saada 30 päivän rahat takaisin -takuun ja suostua siihen, että tietoja voidaan käyttää markkinointitarkoituksiin sekä lähettää informatiivisia sähköpostiviestejä Philipsistä. Tuotteet.

7. Kampanjan osallistuja menettää 30 päivän rahat takaisin -takuun, jos: a. ei täytä kumpaakaan kohtaa kampanjan ehdoista; b. lähettää virheellisen ostokuitin tai väärän tuotteen mallinumeron; c. osto on tehty kampanja-ajan ulkopuolella; d. ostoa ei ole tehty kohdassa 2 määritellyssä myyntipisteessä; e. www.philips.ee/sonicare -sivustolla välitetään vääriä tietoja.

8. Hyvityksen saamiseksi ostajan tulee varmistaa, että tuote on rekisteröity www.philips.ee/sonicare-verkkosivustolle, ottaa yhteyttä Philipsin kumppaniyritykseen BrandAbout OÜ, puhelin: +372 51 913 685, sähköposti: info@ brandabout.ee, määrittääksesi tuotteen palautus- ja palautusvaihtoehdot. Mikäli tuote lähetetään postitse, tuotteen toimituspäiväksi katsotaan tuotteen postituspäivä. Lähetyksen postileiman tulee vastata kampanja-aikaa.

9. Palautettavan tuotteen tulee olla täydellinen, alkuperäisessä pakkauksessa ja ostoasiakirja liitettynä.

10. Philips Baltic SIA vastaa osallistujan kampanjan aikana välittämien tietojen turvallisuudesta. Tietojasi käsitellään ja tallennetaan kampanjaan osallistumista varten sovellettavien tietosuojalakien ja Philipsin tietojenkäsittelymääräysten mukaisesti. Henkilötietojen luovuttaminen kampanjan puitteissa on vapaaehtoista ja välttämätöntä kampanjaan osallistumisen kannalta. Nämä tiedot sisältävät seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, sähköpostiosoite ja kampanjaan osallistumiseen tarvittavat lisätiedot. Lisätietoja tietojesi käsittelystä on osoitteessa: https://www.philips.ee/aw/privaatsusteade.html

11. Kampanjan järjestäjä on Philips Baltic SIA, jonka kotipaikka on Ziedleju street 2, Mārupe, LV-2167, Latvia. Kampanjan järjestäjällä on oikeus muuttaa kampanjan ehtoja ja lopettaa kampanja milloin tahansa. Tällaisissa tapauksissa järjestäjä ilmoittaa osallistujille muutoksista. Kampanjan osallistujat voivat lopettaa osallistumisen kampanjaan milloin tahansa.