Mitkä ovat yleisimmät Philips Sonicare sähköhammasharjojen ongelmat?

philips sonicaren sähköhammasharjan ongelma

Sähköhammasharja lakkasi toimimasta?
Eikö hammasharja toimi kuten ennen?
Pidätkö tavallista enemmän melua kun peset hampaitasi?
Eikö hammasharjan akku enää lataudu tai piippaako kahva?

Tältä sivulta löydät todennäköisesti vastauksia lähes kaikkiin Philips Sonicare sähköhammasharjoihin liittyviin ongelmiin. Pitkän kokemuksemme ja useiden asiakkaiden palautteen ansiosta voimme suositella parasta ratkaisua.

Kaikilla uusilla Philips Sonicare sähköhammasharjoilla on 2 vuoden valmistajan takuu. Jos vika kuuluu takuuehtojen piiriin, valmistaja ratkaisee sen omalla kustannuksellaan. Useimmissa tapauksissa kyseessä on joko ilmainen korjaus tai tuotteen vaihtaminen uuteen tai vastaavaan tuotteeseen. 

1. Merkkivalo vilkkuu

Akun lataus on käynnissä. Valo muuttuu vihreäksi tai sammuu, kun se on valmis.

Akku on erittäin heikko ja vaatii latausta.

2. Käsittele piippauksia

Sonicare-käsikappaleet käyttävät erilaisia ​​äänimerkkien numeroita ja yhdistelmiä ilmoitusten toimittamiseen.

Yleisimmin ne ovat:

Easy-Start-järjestelmän aktivointi tai deaktivointi on alkanut.

Yleensä siihen liittyy vilkkuva oranssi valo, joka osoittaa, että akku on vähissä ja vaatii latausta.

Akku on tyhjä ja vaatii latausta.

Tämä vahvistaa, että laturi on havainnut varren ja aloittaa harjan varren lataamisen.

Harjaspään vaihtomuistutusjärjestelmän aktivointi tai deaktivointi on alkanut.

Paineanturin aktivointi tai poistaminen käytöstä on alkanut.

3. Sonicare värisee laturissa

Kun asetat Sonicare-hammasharjan latausalustalle, joka on jo kytkettynä, kahva värisee yleensä kerran tai kahdesti nopeasti ja antaa 2 piippausta vahvistaakseen, että se latautuu. Tämä on normaalia käytöstä.

4. Kahva ei käynnisty/ei toimi ollenkaan

  • Hammastahnan jäämät voivat kerääntyä käynnistyspainikkeen ympärillä olevaan pieneen rakoon. Tämä voi aiheuttaa sen, että painike juuttuu jumiin eikä toimi.
  • Puhdista käynnistyspainike ja sitä ympäröivä alue juoksevan lämpimän veden alla ja paina painiketta ajoittain varmistaaksesi, että se on puhdas.
  • Jos kahvassa on 2 painiketta, varmista, että painat oikeaa painiketta.
  • Tilapainike ei käynnistä hammasharjaa, vain käynnistyspainike.

Jos akkukuvake osoittaa, että akku on vähissä tai vähissä, se on ehkä ladattava ennen kuin harja käynnistyy.

  • Kytke hammasharja päälle harjaspäällä ja aseta kahva lähelle korvaa. Jos kuulet matalan surisevan äänen, on todennäköistä, että kyseessä on vika, ja sinun on otettava yhteyttä takuutukeen.

Kun harjaspää on irrotettu, tarkista, työntyykö metallivarsi kahvan sisältä. Onko se löysällä vai tuleeko kahvasta? Jos näin käy, ota yhteyttä takuutukeen.

  • Jos hammasharja on pudonnut tai osunut voimakkaasti, on mahdollista, että kahvan sisällä oleva akkuliitäntä on vaurioitunut.
  • Liitäntä on yleensä pieni juotosliitos akun +/- napojen välillä, joka yhdistää sen pääpiirilevyyn.
  • Teoriassa haljenneet juotosliitokset voidaan korjata. Sonicare-kahvoja ei kuitenkaan ole suunniteltu käyttäjien avattavaksi. Tämä mitätöi takuusi ja saattaa jopa tehdä harjan pysyvästi käyttökelvottomaksi.
  • Vaikka harja on suunniteltu kestämään vettä, pitkäaikainen altistuminen tai upottaminen veteen voi johtaa siihen, että vettä pääsee kahvaan.
  • Kaikki kahvan fyysiset vauriot lisäävät todennäköisyyttä, että vesi vahingoittaa sisäistä elektroniikkaa.
  • Vesi voi aiheuttaa korroosiota ja kiteiden muodostumista piirilevylle, jolloin harja ei enää toimi.
  • Jos käytät älyhammasharjaa, tarkista, että se saa ohjelmistopäivityksiä, kun se on yhdistetty sovellukseen. Tämä tapahtuu ohjelmistopäivitysten kautta. Jotkut näistä päivityksistä parantavat lataustehoa.
  • Seuraa näitä ohjeita tarkistaaksesi, onko hammasharjan varressasi uusin laiteohjelmisto asennettuna.
    • Päivitä (tai lataa) Philips Sonicare -sovelluksen uusin versio App Storesta tai Google Playsta.
    • Avaa Philips Sonicare -sovellus
    • Napauta valikkokuvaketta vasemmassa yläkulmassa
    • Siirry kohtaan "Omat tuotteet"
    • Valitse hammasharjasi
    • Valitse Käsittele päivitys nähdäksesi, onko päivityksiä saatavilla
    • Jos päivityksiä on saatavilla, päivitä käsikappaleen laiteohjelmisto noudattamalla Philips Sonicare -sovelluksen ohjeita.

5. Kahva sammuu nopeasti käynnistyksen jälkeen

  • Sammuta hammasharja ja aseta se laturiin 24 tunniksi ennen kuin kytket sen takaisin päälle.
  • Kytke hammasharja päälle kiinnitetyllä harjaspäällä. Aseta kahva hitaasti latausalustalle (kytketty virtalähteeseen).
    • Kahvan pitäisi sammua, mikä vahvistaa, että se toimii normaalisti.
    • Jos kahva pysyy päällä, ongelma on todennäköisesti latausalustassa eikä kahvassa.
    • Jos kahva sammuu, mutta ongelma jatkuu, kahvassa on todennäköisesti vika, joka on korjattava. Ota yhteyttä; ota yhteyttä.

6. Kahva ei lataudu

  • Aseta kahva laturiin. Jos näet akun merkkivalon vilkkuvan tai jos kuulet äänimerkin, se tarkoittaa, että akku latautuu.
  • Lataa Sonicare-kahvaa täyteen 24 tunnin ajan.
  • Varmista, että käytät Sonicare-hammasharjan mukana toimitettua alkuperäistä laturia.
  • Kokeile toista laitetta samassa pistorasiassa ja katso, toimiiko se. Jos tämäkään ei auta, ongelma saattaa olla siinä pistorasiassa. Kokeile vaihtoehtoista pistorasiaa.
  • Jos hammasharja on pudonnut tai osunut voimakkaasti, on mahdollista, että kahvan sisällä oleva akkuliitäntä on vaurioitunut.
  • Liitäntä on yleensä pieni juotosliitos akun +/- napojen välillä, joka yhdistää sen pääpiirilevyyn.
  • Teoriassa haljenneet juotosliitokset voidaan korjata. Sonicare-kahvoja ei kuitenkaan ole suunniteltu käyttäjien avattavaksi. Tämä mitätöi takuusi ja saattaa jopa tehdä harjan pysyvästi käyttökelvottomaksi.
  • Vaikka harja on suunniteltu kestämään vettä, pitkäaikainen altistuminen tai upottaminen veteen voi johtaa siihen, että vettä pääsee kahvaan.
  • Kaikki kahvan fyysiset vauriot todennäköisesti lisäävät todennäköisyyttä, että vesi vaikuttaa sisäiseen elektroniikkaan.
  • Vesi voi aiheuttaa korroosiota ja kiteiden muodostumista piirilevylle, jolloin harja ei enää toimi.

Jos ongelma jatkuu, ota meihin yhteyttä.

7. Latausteline/latausteline ei toimi

  • Kun harjan kahva on asetettu latausalustalle, vilkkuvatko/syttyvätkö valot?
  • Jos näin on, tämä osoittaa, että latausteline toimii oikein.
  • Jos ei, jätä kahva laturiin vähintään 1 tunniksi ja katso, vilkkuvatko/syttyvätkö valot.
  • Onko kahvan pohja hieman lämmin, kun olet ollut laturissa muutaman tunnin? Jos näin on, se on yleensä merkki siitä, että se toimii oikein.
  • Kokeile toista laitetta samassa pistorasiassa ja katso, toimiiko se. Jos tämäkään ei auta, ongelma saattaa olla siinä pistorasiassa. Kokeile vaihtoehtoista pistorasiaa.
  • Aseta kahva hitaasti latausalustalle (kytketty virtalähteeseen). Kahvan pitäisi sammua, mikä vahvistaa, että alusta toimii normaalisti.
    • Jos kahva pysyy päällä, ongelma on todennäköisesti latausalustassa eikä kahvassa.
    • Jos kahva sammuu, mutta ongelma jatkuu, kyseessä on todennäköisesti virhe.
  • Tarkista, ettei laturin virtajohto ole viiltojen tai vaurioiden varalta. Jos näin on, lopeta käyttö oman turvallisuutesi vuoksi.
  • Onko laturi äskettäin kastunut tai vaurioitunut jollain tavalla? Jos näin on, lopeta käyttö oman turvallisuutesi vuoksi.
  • Onko ystävällä tai perheenjäsenellä Sonicare-hammasharja? Jos näin on, tarkista niiden laturilla, latautuuko harja niiden laturista.
  • Jos näin on, tämä todennäköisesti vahvistaa, että laturissasi on vika.

8. DiamondClean-kahva ei lataudu

  • Tasot, hyllyt tai mitkä tahansa metallipinnat, kuten ruostumaton teräs, nikkeli tai rauta, voivat häiritä laturia ja estää kahvan latautumisen. Kun laturi asetetaan toiselle ei-metalliselle pinnalle, kahva latautuu täyteen. Muista ladata Sonicarea vähintään 24 tuntia ennen kuin käytät sitä uudelleen.

Jos ongelma jatkuu laturin siirtämisen jälkeen, ota meihin yhteyttä.

9. Sonicare-hammasharjan kahva käynnistyy itsestään

  • Jos hammasharja käynnistyy itsestään ilman väliintuloa, kahvassa on vika, joka on korjattava. Ota yhteyttä; ota yhteyttä.

10. Hammasharjan kahva sammuu itsestään

  • Hammasharjallasi voi olla erilaisia ​​tiloja ja asetuksia. Kun tila on valittu, hammasharja toimii tietyn ajan ja sammuu sitten automaattisesti.
  • Tässä on yleiskatsaus mahdollisista tiloista ja niiden ajoituksista:
    • Puhdistus = 2 minuuttia
    • Valkoinen = 2:30 minuuttia
    • Puola = 1 minuutti
    • Ienienhoito = 3 minuuttia
    • Herkkä = 2 minuuttia
    • Ienien terveys = 3:20 minuuttia
    • Kielenhoito = 20 sekuntia
  • Muuttuuko hammasharjasi värinä hetkeksi harjauksen aikana, mutta väriseekö silti? Jos on, se tarkoittaa, että aikastimulaattori tai paineanturi on päällä.  
  • Tämä ominaisuus ilmaisee, milloin sinun tulee siirtyä seuraavaan hammasosaan lyhyellä värinämuutoksella. Nämä muutokset ovat normaaleja. Hammasharja sammuu automaattisesti, kun harjaus on valmis.

11. Mitä akun tilan merkkivalot tarkoittavat?

Philips Sonicare -hammasharjassa on älykkäitä tapoja kertoa sinulle, milloin on aika ladata. Hammasharjasi valot ja piippaukset ilmaisevat latauskäyttäytymistä.  

Joissakin hammasharjoissa on vain yksi merkkivalo, kun taas toisissa on kolme. Alta näet, mitä merkkivalot tarkoittavat kullekin mallille.  

Huomaa, että joissakin hammasharjoissa, kuten DailyClean 1100 -mallissa, ei ole akun merkkivaloa. Noudata tässä tapauksessa vain käyttöohjeen normaaleja latausohjeita. 

  • Hammasharjan laturissa
    • Ei valoja - täyteen ladattu ja lepotilassa
    • Vilkkuva vihreä tai valkoinen valo - lataus on käynnissä
    • Tasainen vihreä valo - täyteen ladattu
  • Hammasharja ei ole laturissa
    • Tasainen vihreä valo - täyteen ladattu
    • Vilkkuva vihreä - kohtalaisen ladattu
    • Vilkkuva keltainen valo ja 3 piippausta - akku vähissä
    • Vilkkuva keltainen valo ja 2 x 5 piippausta - akku vähissä
  • Hammasharjan laturissa
    • Ei valoja - täyteen ladattu ja lepotilassa
    • 1, 2 tai 3 valoa vilkkuu - latautuu
    • 3 vihreää valoa - täyteen ladattu
  • Hammasharja ei ole laturissa
    • 3 vihreää valoa - täyteen ladattu
    • 2 vihreää valoa - kohtalaisen ladattu
    • 1 jatkuva vihreä valo - akku vähissä
    • 1 vilkkuva keltainen valo ja piippaukset - Akku vähissä
  • Hammasharjan laturissa
    • Ei valoja - täyteen ladattu ja lepotilassa
    • Vilkkuva valkoinen tai vihreä valo - latautuu
    • Tasainen vihreä tai valkoinen valo - Täysin ladattu
  • Hammasharja ei ole laturissa
    • Tasainen valkoinen tai vihreä valo - Täysin ladattu
    • Vilkkuva valkoinen tai vihreä valo - kohtalaisen ladattu
    • Vilkkuva keltainen valo ja 3 piippausta - akku vähissä
    • Vilkkuva keltainen valo ja 2 sarjaa 5 piippausta - akku vähissä

12. Kädensijani metallinen akseli/adapteri on löysällä

  • Irrota harjaspää ja katso, onko kahvan metallivarsi löysällä.
    • Jos näin on, vika on otteessasi. Ota yhteyttä Sonicareen.
    • Jos ei, katso muut vianetsintävinkit.

13. Harjaspää ei liiku, kun kahva on päällä

  • Yritä irrottaa ja kiinnittää harjaspää uudelleen.
      • Kohdista harjaspää niin, että harjakset osoittavat kahvan etuosaa kohti.
      • Paina harjaspää tiukasti alas metallivarteen, kunnes se pysähtyy. Harjaspään pohjan ja kahvan välissä on pieni rako.
  • Irrota kirkas muovinen matkakorkki harjan päästä.
  • Lataa hammasharjaa 24 tuntia ja yritä uudelleen.


Jos ongelma jatkuu, ota meihin yhteyttä.

14. Kahva ei tärise

  • Ilman kahvaan kiinnitettyä harjaspäätä tärinän muutoksen havaitseminen voi olla vaikeaa.
  • Kiinnitä harjaspää kahvaan ja käynnistä se nähdäksesi, parantaako se tilannetta.
  • Varmista, että hammasharja on ladattu täyteen. Aseta kahva laturiin tai sen päälle 24 tunniksi ennen kuin kytket laturin takaisin päälle.
  • Jos kahva ei vieläkään tärise, vika on todennäköisesti kahvassa. Ota yhteyttä Sonicareen.

15. Hammasharja ei tärise niin paljon kuin ennen väristä/heikko tärinä/teho katoaa

  • Varmista, että hammasharjasi on ladattu täyteen – anna sen kestää jopa 24 tuntia.
  • Jos näin on, Easystart-ominaisuus voi aktivoitua.
  • Easystart-ominaisuus lisää tehoa hellävaraisesti ensimmäisten 14 harjauksen aikana, mikä tekee Sonicare-harjauksestasi helpomman. Kun Easystart on aktivoitu, harjasi ei ehkä tunnu niin tehokkaalta kuin odotettiin.
  • Määritä tämä asettamalla kahva liitetyn laturin pohjaan ja painamalla virtapainiketta lujasti. Jos kuulet yhden piippauksen, Easystart-toiminto ei ole käytössä. Jos käytät harjaa tässä kunnossa, harja toimii täydellä teholla.
  • Jos kuulet kaksi piippausta, Easystart-toiminto aktivoituu ja tunnet vähemmän tehoa.

muutamia eri tiloja eri harjausaktiivisuuksilla tai -intensiteetillä.

    • Paina puhdistustilan/intensiteetin asetuspainiketta tehdäksesi tarvittavat muutokset.

Jos harjaspää on ollut käytössä yli 3 kuukautta, se tulee vaihtaa uuteen.

Jos ongelma jatkuu, ota meihin yhteyttä.

16. Tärinä on liian voimakasta

  • Jos hammasharjassasi on tämä vaihtoehto, saatat haluta muuttaa valitsemaasi puhdistustilaa. Eri harjaustilat käyttävät erilaista harjamoottorin tehoa, mikä aiheuttaa enemmän tai vähemmän voimakasta tärinää harjaspäässä.
  • Jos Sonicare-hammasharjassasi on valittavana kolme eri tehoasetusta, muuta asetettua tasoa.
  • Muuta asetusta painamalla tila/intensiteettipainiketta (joissain tapauksissa virtapainiketta).
  • Taso ilmaistaan ​​yleensä 1, 2 tai 3 LEDillä harjan kahvassa.
    • 1 LED = alhainen
    • 2 LEDiä = keskikokoinen
    • 3 LEDiä = korkea

17. Kahva on erittäin äänekäs/meluisa

  • Ääni ja tärinä voivat tuntua oudolta, koska et tunne ääntä, varsinkin jos tämä on ensimmäinen sähköhammasharjasi.
  • Löysä harjaspää voi aiheuttaa enemmän melua.
  • Jos harjaspäitä ei ole kiinnitetty, se kuulostaa luultavasti kovemmalta.
  • Jos harjaspää on ollut käytössä yli kolme kuukautta, sinun on ehkä vaihdettava harjaspää. Kun ne käyttävät, ne voivat aiheuttaa enemmän melua.
  • Jos et käytä Sonicaren valmistamaa harjaspäätä, se saattaa aiheuttaa enemmän ääntä kuin alkuperäinen.

Jos ääni tuntuu edelleen liian kovalta, ota yhteyttä.

18. Quadpacer/30 sekuntia/20 sekuntia ajastin ei enää toimi

  • Quadpacerin aktivointi uudelleen: Paina yksilöllistä harjauspainiketta ja pidä sitä painettuna 5 sekunnin ajan, kunnes kuulet 2 piippausta. Tämä osoittaa, että Quadpacer on jälleen aktiivinen.
  • Quadpacerin poistaminen käytöstä: Paina Personalized Brushing -painiketta ja pidä sitä painettuna 5 sekunnin ajan. Kuulet 1 piippauksen, joka osoittaa, että Quadpacer on sammutettu.

19. Harjaspää putoaa hammasharjan kahvasta

  • Yritä irrottaa ja kiinnittää harjaspää uudelleen.
    • Kohdista harjaspää niin, että harjakset osoittavat kahvan etuosaa kohti.
    • Paina harjaspää tiukasti alas metallivarteen, kunnes se pysähtyy. Kahvan pohjan ja kahvan välissä on pieni rako.
  • Varmista, että harjaspään pohja ja akselin ympärillä olevat alueet ovat puhtaat ja puhtaat liasta ja roskista.
  • Voit puhdistaa harjaspään ja metallitangon pehmeällä liinalla ja haalealla vedellä.
  • Käytätkö Sonicare-hammasharjan kanssa yhteensopivaa harjaspäätä?
  • Jos et käytä valmistajan alkuperäistä, tarkista, jatkuuko ongelma.

Jos ongelma jatkuu, ota meihin yhteyttä.

20. Sonicare-hammasharjaa ei voi yhdistää sovellukseen

  • Varmista, että sinulla on Sonicare-sovelluksen uusin versio asennettuna älypuhelimeesi.
  • Vieraile älypuhelimesi sovelluskaupassa ja tarkista uusimmat päivitykset ja asenna.
  • Tarkista, onko älypuhelimessasi uusin käyttöjärjestelmä.
    • Android-älypuhelin, jossa on Android 6.0 tai uudempi.
    • iPhone, jossa on iOS 11.0 tai uudempi.
  • Sonicare-sovellus on yhteensopiva vain seuraavien liitettyjen hammasharjojen kanssa:
    • DiamondClean Smart
    • Flexcare Platinum Connected
    • ExpertClean
    • DiamondClean 9000
    • Sonicare for Kids (yhteensopiva vain Sonicare Kids -sovelluksen kanssa)
  • Käynnistä hammasharja irrottamalla se laturista tai painamalla tilapainiketta.
  • Kahvan valot syttyvät ilmoittamaan, että hammasharjasi on päällä.
  • Jos kyseessä on uusi hammasharja ja yrität muodostaa yhteyttä sovellukseen ensimmäistä kertaa, varmista, että hammasharjan kahva on ladattu täyteen.
  • Ennen kuin avaat Sonicare-sovelluksen, varmista, että älypuhelimesi Bluetooth on päällä. Jos ei, avaa älypuhelimesi asetukset ja ota Bluetooth käyttöön.
  • Jos se ei vieläkään muodosta yhteyttä, yritä nollata älypuhelimen Bluetooth-verkko. Tyhjennä Android- tai iPhone-laitteen välimuisti noudattamalla näitä ohjeita.
    • Tyhjennä Android Bluetooth -välimuisti
      • Avaa asetukset
      • Valitse Sovellusten hallinta
      • Paina "Lisää" -painiketta tai 3 pistettä oikeassa yläkulmassa
      • Valitse "Näytä järjestelmäsovellukset"
      • Valitse "Bluetooth" tai "Bluetooth Sharing"
      • Valitse Tallennus
      • Napauta "Tyhjennä välimuisti"
      • Käynnistä puhelin uudelleen
      • Yritä muodostaa yhteys uudelleen noudattamalla Sonicare-sovelluksen ohjeita
    • Tyhjennä iOS Bluetooth-välimuisti
      • Mene asetuksiin"
      • Valitse "Bluetooth"
      • Varmista, että Bluetooth on päällä
      • Napauta Omat laitteet -osiossa hammasharjan vieressä olevaa tietokuvaketta
      • Valitse "Unohda tämä laite"
      • Yritä muodostaa yhteys uudelleen noudattamalla Sonicare-sovelluksen ohjeita
  • Pidä Philips Sonicare -hammasharjasi loitolla muista Bluetooth-laitteista, sillä se voi häiritä Bluetooth-pariliitosta.

21. Ota käyttöön tai poista käytöstä harjaspään vaihtomuistutukset BrushSync-yhteensopivissa kahvoissa

  • Varmista, että älykäs harjaspää on kiinnitetty kahvaan (se ei toimi, jos sitä ei ole asennettu).
  • Aseta kahva laturiin/päälle.
  • Paina virtapainiketta ja pidä sitä painettuna enintään 5 sekuntia.
  • Vapauta virtapainike, kun kuulet 1 piippauksen ja sitten 2 piippausta.
  • Jos näet akun merkkivalon vilkkuvan valkoisena 2 kertaa ja kuulet 3 merkkiääntä matalasta korkeaan, toiminto on aktivoitu.
  • Jos näet akun merkkivalon vilkkuvan valkoisena kerran ja kuulet 3 korkeasta matalaan merkkiääntä, ominaisuus ei ole käytössä.

DiamondClean Smart:

  • Aseta kahva laturiin/päälle.
  • Harjaspään vaihtomuistutus aktivoituu pitämällä tila/intensiteettipainiketta painettuna ja painamalla laturin pohjassa olevaa virtapainiketta kolme kertaa.
  • Kahva piippaa kahdesti vahvistaakseen, että se on käytössä.
  • Harjaspään vaihtomuistutus poistetaan käytöstä, jos pidät tila/intensiteettipainiketta painettuna ja painat virtapainiketta kolme kertaa laturin alla.

Kahva piippaa kerran vahvistaakseen, että se on poistettu käytöstä.

22. Aktivoi/poista paineanturi käytöstä

  • Aseta kahva laturiin/päälle.
  • Paina virtapainiketta ja pidä sitä painettuna enintään 5 sekuntia.
  • Vapauta virtapainike, kun kuulet 1 piippauksen, 2 piippausta ja sitten 3 piippausta.
  • Jos näet akun merkkivalon vilkkuvan valkoisena 2 kertaa ja kuulet 3 merkkiääntä matalasta korkeaan, toiminto on aktivoitu.
  • Jos näet akun merkkivalon vilkkuvan valkoisena kerran ja kuulet 3 korkeasta matalaan merkkiääntä, ominaisuus ei ole käytössä.

DiamondClean Smart:

  • Aseta kahva laturiin/päälle.
  • Paineanturi aktivoidaan pitämällä tila/intensiteettipainiketta painettuna ja painamalla virtapainiketta kahdesti laturin ollessa käynnissä.
  • Kahva piippaa kahdesti vahvistaakseen, että se on käytössä.
  • Paineanturi poistetaan käytöstä, jos pidät tila/intensiteettipainiketta painettuna ja painat virtapainiketta kahdesti laturin ollessa käynnissä.
  • Kahva piippaa kerran vahvistaakseen, että se on poistettu käytöstä.

23. Ota Easy-Start käyttöön tai poista se käytöstä

  • Aseta kahva laturiin/päälle.
  • Paina virtapainiketta ja pidä sitä painettuna enintään 3 sekuntia.
  • Vapauta virtapainike, kun kuulet yhden piippauksen.
  • Jos näet akun merkkivalon vilkkuvan valkoisena 2 kertaa ja kuulet 3 merkkiääntä matalasta korkeaan, toiminto on aktivoitu.
  • Jos näet akun merkkivalon vilkkuvan valkoisena kerran ja kuulet 3 korkeasta matalaan merkkiääntä, ominaisuus ei ole käytössä.

DiamondClean Smart:

  • Aseta kahva laturiin/päälle.
  • Easy-start aktivoidaan pitämällä mode/intensity-painiketta painettuna ja painamalla virtapainiketta kerran laturin alla.
  • Kahva piippaa kahdesti vahvistaakseen, että se on käytössä.
  • Pehmeä käynnistys poistetaan käytöstä, jos pidät tila-/voimakkuuspainiketta painettuna ja painat virtapainiketta kerran laturin ollessa käynnissä.
  • Kahva piippaa kerran vahvistaakseen, että se on poistettu käytöstä.

Jos annetuista vastauksista ei kuitenkaan ollut apua (esimerkiksi tällaista virhettä ei ole kuvattu) ja tuotteen käyttöohjeen lukeminen ei ratkaise ongelmaa tai jos epäilet, että harja tarvitsee takuun tai maksullisen korjauksen, ota yhteyttä Ota meihin yhteyttä Hammas32-sivulla olevien tietojen avulla. yhteydenottolomakkeen kautta tai kirjoittamalla osoitteeseen info@hammas32.ee.