TURVALLINEN TILAUS
Covid-32-pandemian aikana Hammas19-verkkokaupan työ jatkuu normaaliin rytmiin ja meidän kaikkien turvallisuuden nimissä kohonneita terveysvaatimuksia noudattaen. Desinfioimme kätemme, pidämme etäisyyttä ja käytämme kasvosuojaimia. Suosittelemme, jos tilaat kontaktittoman pakettiautomaatin ja soitat tai kirjoitat meille neuvoja varten. Jos haluat noutaa tilauksen itse, käytä aina kasvonaamaria. Pysytään terveinä ja kiitos huolenpidosta!
Miten tilata?
Verkkokauppa
Drive-in
Puhelu
Usein Kysytyt Kysymykset
Mikä palvelu on Drive-In?
Drive-In-verkkokauppaa kutsumme palveluksi, josta voit noutaa verkkokaupasta tehdyn tilauksen ilman yhteydenottoa salongimme aukioloaikoina (10.00-18.00). Tätä varten valitse tilauksen yhteydessä toimitustavaksi "Noun itse".
Milloin voin noutaa tilaukseni?
Jos olet tehnyt tilauksesi ja valinnut toimitustavaksi "Nouto", ota meihin yhteyttä ennen saapumistasi, jotta voimme valmistella tilauksesi välittömästi.
Pitääkö minun mennä salonkiin noutamaan tilaukseni?
Ei tarvitse. Palvelijamme voi halutessaan luovuttaa tilauksen ilman, että sinun tarvitsee nousta autosta.
Mitä tuotteita voin tilata Drive-In-palvelun kautta?
Kaikki verkkokaupassa myynnissä olevat tuotteet ovat tilattavissa.
Voinko noutaa tilauksen kävellen?
Kyllä se on mahdollista. Tässä tapauksessa tilauksesi toimitetaan suoraan ovelta tarvittavia turvallisuusvaatimuksia noudattaen.
Voimmeko auttaa?
Autamme aina tuotteen valinnassa tai jos sinulla on kysyttävää tuotteesta tai palvelusta. Soita meille arkisin numeroon 55511022 tai kirjoita suoraan chat-ikkunaan (klikkaamalla sinistä viestintäkuvaketta etusivun oikeassa alakulmassa)