Hammas32 palauttaa ostolaskun takuuaikana
Jokainen takuutapaus perustuu ostolaskuun ja se tulee toimittaa meille tai huoltoon paperi- tai PDF-muodossa. Siinä tapauksessa, että et tilannut ostoksesi yhteydessä "Ostolaskun digisäilytys takuuksi" -palvelua (tämä tarkoittaa, että Hammas32 tallentaa puolestasi ostolaskun takuuta varten ja esittää sen sinulle) tai et enää sinulla on ostolasku, voimme silti auttaa sinua.
Mikäli ostosta on kulunut alle 2 vuotta (lisätakuun tapauksessa enintään 3 vuotta) ja haluat palauttaa hammasharjasi takuun piiriin, sinulla on mahdollisuus tilata palvelu nimeltä "Ostolaskujen palautus v. takuuaika". Tätä palvelua suoritettaessa vaaditaan, että asiakkaan antamat tiedot vastaavat 100 % hammasharjaa ostettaessa annettuja tietoja.
- Et enää löydä ostolaskua tai olet poistanut sen
- Ostotodistus vaaditaan ja kopio maksumääräyksestä
- Tietojen tulee vastata alkuperäisiä ostotietoja
Tämän lisäpalvelun tilaamista Hammas32 käsittelee lausuntona ja suostumuksena tietojen käsittelyyn, jonka perusteella meillä on oikeus löytää aiempi ostolaskusi arkistoidusta tietokannasta ja esittää se sinulle. Palvelu on tilattava erikseen jokaista takuutapausta varten. Tilanteesta riippuen Hammas32 voi pyytää sinulta lisätietoja, kuten kopion maksumääräyksestä.